äntligen!

Woho, bloggen funkar igen!
Idag har jag vart på byggmässa i älvsjö med klassen, började tio och slutade vid halv 12, as najs. Sen så kom min pappa dit, så efter jag slutat med klassen gick jag en runda till med honom, käkade lunch och hade det kul! Kom hem precis! Känns som om jag inte är riktigt vaken ännu, vaknade 15 minuter innan jag skulle åka imorse, och panikstressade, HATAR stress! Så nu tror jag att jag ska ta en powernap, eller först blir det nog en smoothie, sen slappa! Men här kommer bilder från morbrors valp Nova som jag länge sagt att jag ska lägga upp!

 

image8

  
ni förstår väl varför jag är kär? snart ska jag ha en egen :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

DU SKÄMTAR!
SÄG ATT DU SKÄMTAR ..
FYYYFAAN, VILKET JÄVLA SÖT HUND!

älskardig!!!!!

2008-04-01 @ 20:12:51
URL: http://carolinedesousa.blogg.se
Postat av: Babben

heeeeeeeeej åkis

2008-04-01 @ 21:03:06
URL: http://isabelleelf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0