atsma jennifer

Som sagt, skulle ju ut till stallis igår kväll.. och dit åkte jag. Jag, marcus och hans mamma käkade pizza och kollade massa filmer, vilket var jätte trevligt. Som några av er vet, har jag grym alleri mot katter och hästar, eller.. djurallergiker! Men mot hundar har det iaf växt bort.. så jag känner ingenting längre mot hundar. Men iaf, jag hade tagit en tablett (som oftast aldrig brukar funka) och skulle gå och sova, var så jävla trött.. sen ligger jag där i sängen och känner att mina ögon och näsa börjar bli irriterade.. och sen kom det, den jävla förbannade atsman! Var så himla trött, och jag ooorkade inte.. ville vara sova, och det går inte att sova när man fått atsma. Marcus sa att han skulle skjutsa hem mig.. men jag ville verkligen inte, jag ville verkligen sova där,  gå upp tidigt och åka och kolla på hundvalparna. Tillslut drog han mig till bilen och körde hem mig :( Jävla atsma, bara förstör!

Men nu ska jag in till stan med erica istället :) och det kmr bli mycket roligare, så det så!  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy fan, vet hur det känns.
Har också astma ch allergi..

2008-04-06 @ 01:09:16
URL: http://diweq.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0