det slutade bra, eller?

Gårdagen då. Slutade skolan och åkte direkt in till marcus jobb, han skulle dock jobba en halvtimma till.. en halvtimma som blev 2 timmar, jaja.. han blev klar tillslut iallafall. Det blev sushi som middag, och det var jätte mysigt. Sen åkte vi till söder där vi skulle gå på bio.. oxå hur mysigt som helst. Vi såg "Superhero Movie" Kanon bra, och den var inte överdriven så som jag trodde den skulle vara. Vi hade det jätte kul och mysigt på vår ett års dag iallafall.. okej att det var rätt så orginellt med middag + bio, men det finns inte så mycket man kan göra på en måndag.. föresten så var det faktiskt jätte mysigt! Senare på kvällen skulle vi ju iallafall ta oss hem.. Vi missade första tåget som gick precis när vi kom, och vi fick vänta en halvtimma till. Min mobil är ju trasig, displayen lever sin egen värld och fungerar ibland när det vill.. fattar inte hur det blivit så, har inte gjort något med den. Jaja, vi kom till västerhaninge.. och nej, inga bussar gick. Vi gick hem till pappa, men han var inte där.. och tidigare samma dag hade jag lämnat ut min nyckel till krille. Vi försökte komma på något sätt att komma in.. men ingenting funkade. Sen så knackade vi på grann grabbens fönster för att fråga om en telefon iallafall. Min lillebror svarade.. och var så jävla trög så man trodde att han skämtade. Men nej, ingenting gick bara in i hans huvud.. så det var inte till en sån stor hjälp. Sen kom grannen och frågade om vi ville låna bilen och hämta nyckeln.. hallelulja! Vi åkte och hämtade nyckeln, och sedan kom vi tillslut in till värmen.. la oss på momangen, frusna som fiskpinnar! Men jag hade mysigt iallafall, tack för en underbar dag älskling :) Vi vaknade idag.. försent, fattar inte hur.. det enda jag drömt om idag är att jag inte får komma försent.. det går inte. Vi skulle ha facket till skolan idag som skulle prata med oss all day long, och det enda som sas innan var att ingen fick komma försent. Så nu är det ingen idé, jävla skit! Åker hem till mamma så länge.. sen ska jag in till stan och möta Nikki, och kanske tina. Imorgon fyller Caroline år, då blir det picknick med lovande varmt väder :)  längtar!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0