godnatt

Åkte och mötte marcus, och vi åkte och käkade.. en till tunnbrödsrulle, GAAH! Men jag gillar tunnbrödsrullar, och jag får äta hur många tunnbrödsrullar jag vill, så låt mig vara! Haha ;) För er som är intresserade så äter jag dom bara med, en korv (fast jag käkar aldrig upp den, gillar inte korv) potatismos, ketchup, grillkrydda och sallad, Thats is, inget mer! Beställde min goda tunnbrödsrulle, för på vegabaren har dom världens godaste, inte pulvermos heller, den är bäst där. Men killen gubben i kassan kollade mer på mina tuttar, och jag fick senap i liter vis, jag gillar inte senap, förutom vid juletid. Sen fick jag lök, vilket jag var noga med att inte ha på. Ett minus till er vegabaren! Egentligen skulle jag gå tillbaka och säga "Hörrödudu, om jag ville ha senap och lök på min tunnbrödsrulle då skulle jag bett om senap och lök, jag kräver en ny omedelbart!" Men det fanns inte tid, för vi var tvungna och åka in till stan för att marcus fick ett jobb han var tvungen att fixa snabbt. Måste ju säga att det här förstörde min underbara dag.. haha! Sen åkte jag hem och åt ännu mer hos mamma, käkade ananas, kolla film och lökade i soffan. Hade aldrig sett "Natt på muséet" förrut, men nu har jag sett den.. och den var faktiskt riktigt bra. Hade några favoritscener med minifolket, men med min humor.. så tyckte jag saker var askul, som inte ens var meningen att vara något slagt av skämt i filmen. Jaja.. det är en dag imorgon oxå. 

För er som är intresserade om min tunnbröds upplevelse idag, enjoy!
Men nu ska jag gå och sova, godnatt sov sött.


 

image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0