godnatt

Kom hem sent idag efter att ha suttit på marcus jobb.. och det har lugnat ner sig med klumpandet iallafall. Har precis kommit ut från duschen och är trött som en gris, och även fast jag säger att jag ska gå och lägga mig grymt tidigt varje dag så blir det aldrig av.. det tycks bara bli senare och senare. Är så trött på dagarna så jag knappt kan hålla mig vaken i skolan, och jag längtar bara tills att få komma hem och det blir kväll och sova. Men det blir tv tittande, laga mat, fixa och dona, dator, och LITE SÖMN! Måste bli en skärpning! Så nu ska jag gå och sova, vilket ska bli skönt som fan.. det är en tidig dag imorgon, heja!

föresten gjorde jag en god gärning idag och köpte en majblomma.. för första gången i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0