grattis farmor

Igår blev det ju inte som man hade tänkt sig. Var i stan med eriva iallafall, det var jätte mysigt att äntligen få träffa henne igen, bara hon och jag! I skolan hinner man aldrig sitta och prata om vad som har hänt på sistonde, utan det är ett hej, medans man springer till lektionerna. Så det var jätte trevligt, men skulle vilja ha mycket mer tid att prata om saker. Jag saknar dig, jag saknar när jag faktiskt bodde hos dig, och vi kunde sitta uppe flera nätter och bara prata, om allt! Vi måste ta igen det, och träffas mycket mer. Senare iallafall så åkte vi hemåt åt olika håll, och skulle mötas senare i tyresö. Men saker hände och jag kunde inte åka så tidigt som jag tänkt mig. Så jag åkte rätt så sent, men fittsl krångla, så jag kunde inte åka till tyresö.. så tack vare SLs lokaltrafik så kunde jag inte åka till mina vänner som satt i tyresö och hade kul. Utan jag åkte hem, förbannad som fan. Helgen blev inte så bra som jag hoppats på .. :(

Idag, söndag. Farmor fyller år, jag och pappa ska dit och fika lite hos henne. Sen åker jag vidare till marcus jobb. Vet inte hur länge jag blir kvar där.. men sen åker jag iallafall till mamma och hon skulle göra min älsklings rätt idag, woho. Sen finns det mkt nya filmer hemma, så det blir och glo på film hela kvällen. Men så ska söndagar vara.

Puss och kram.

ps. tack för blogg inlägget om mig ericatimar.blogg.se, det var jätte fint :') jag älskar dig, och jag saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0