grill

Kom nyss hem från mormor och morfar. Innan åkte ju jag och mami och fikade i Rosinhill, och när vi kom dit så var det värsta mc träffen där, 200 hojar och så kom vi.. haha. Menmen, hur mysigt som helst.. vi satt ute i solen med en varsin latte och nybakad bulle. Sen åkte vi vidare till mormor och morfar, där vi oxå satt ute i solen och fikade.. en söt mormor hade bakat allt från chokladrutor till kanelbullar, ojoj vad mycket det var. Skithärligt, det var varmt och soligt, hoppas det håller i sig. Nu är jag hemma hos pappa och hämtar upp lite saker, och strax ska jag åka hem till mamma igen och grilla.. bättre än så kan det inte bli. Måste kila, laddar upp bilder från i fredags och idag när jag kmr hem till mamma igen.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0