helg över

Sådärja, helgen är redan över och jag har nästan inte gjort ett piss!
 I fredags åkte jag och tina till tyresös konsum äng och mötte danne och hans syster, med hennes nya hundvalp Shakira :) vi skulle passa den medans hon skulle handla, och fyfan vad söt den var! Sen kom Caroline, vi satt där och mös i den värmande solen och tog somriga bilder, kände mig verkligen lycklig! Efter ett tag så skjildes vi åt. Jag åkte in till marcus jobb och vi käkade varmkorv på östermalm senare.. den sägs vara världens godaste enligt marcus och många fler, och den var god. Vi åkte sen hem till mamma på landet och somnade på stört, haha.. det var nog rekordtidigt för mig på en fredag!
Lördag, var helt skakig när jag vaknade, hade näringsbrist, så jag sprang ner och tröck i mig två mackor.. det var fan läskigt. Sen åkte jag in till stan med marcus och kollade runt lite.. köpte löshår och min hudkräm, och marcus köpte sig sina dyra gubbar som han ska måla.. men är glad för det, för nu slutar han med sitt dataspel! Vi blev frågade att kolla på MER reklam och kolla vad vi tyckte, dom bjöd på fika.. så visst. Vi satt där på ett fik-ställe, vi skulle kolla på några reklam filmer vid en dator och svara på frågor. Vi trodde att det skulle gå på 10 min, men nejnej.. det tog oss 30 minuter att sitta och svara på frågor. Jaja, nu är vi med i någon slags reklam panel, och kan tjäna lite på det för att få hem reklam filmer och kolla vad vi tycker. Vi åkte hemåt sen, mötte mamma i handen och vi åkte och handlade tacos, riktigt gott! Låg och kollade film hela kvällen.. somnade vid tre.
Söndag, vaknade iallafall vid halv 12, rekord! Idag ska jag fira morfar som fyllt år.. och skoja inte vad jag inte har lust med det. Men nu innan ska jag iväg och fika med mami och senare ikväll ska vi grilla, det blir iallafall mysigt! Aja, ska kila, ciao.

Bilder från i fredags kmr upp ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0