jag älskar min bästa vän

Vilken mysig dag jag har haft idag! Efter skolan, som kändes som om den aldrig skulle ta slut.. åkte jag och mötte Caroline, och därefter gick vi till marcus.. han är en tönt, en söt tönt.. så han var och spelade något jävla spel som jag inte förstår mig på, och vi kikade in och önskade honom lycka till. Men Caroline fick inte vara kvar där längre, för hon förstörde saker och skrek, haha.. så vi gick! Utanför så kom det fram en tant helt plötsligt, stod 2 mm från våra fejs och skrek "TÄNK OM DEN DÄR GRÅA BILEN VORE EN FERRARI, OCH KÖRA SNABBT GENOM STAN.. DÅ SKULLE MAN JU KUNNA BLI ÖVERKÖRD!" Som tur var kom Issie plötsligt förbi och jag kunde smita undan innan jag skulle få en skratt attack av den helt konstiga människan, stackars carro som blev kvar med tanten som snackade om bildäck och att hon har körkort men ingen bil.. jaja, hon gick tillslut. Sen gick vi in till Gallerian, kollade runt ett bra tag.. och hade det så jävla roligt och mysigt, och pratade om allting som man bara kan göra med en bästa vän. Kom på efter en stund att vi hade glömt bort marcus utan mobil.. så vi fick springa till honom som var kvar i spelandet. Efter det gick jag, carro och marcus till gallerian och köpte oss en varsin stor glass (carro tog 4 kulor, jävla tjockis) med massoor av strössel på. Satt och pratade och bestämde oss för att detta ska bli av varje torsdag från och med nu.. så varje torsdag ska vi träffas och äta glass :) Gick runt lite.. och köpte oss en chipspåse och cocacola, satt oss vid plattan i solen och pratade minnen. Hur som helst så har jag haft världens mysigaste dag med världens mysigaste människa.. jag saknar allt med dig, och när jag är med dig känner jag mig lycklig och hel igen! Tack för en underbar dag bästa vän.. <3 jag älskar dig Caroline

image19

 
Bilder från en nyvaken och nyduschad krulltott imorse, jävla troll!

nu ska jag fortsätta med mitt rensande, tvättning och städning. Hej så länge!
föresten så satte marcus på en tvätt, HALLELULJA MOMENT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0