jag tycker inte om regn!

Nej juste, jag tycker inte alls om regn.. inte när det är kallt, och att det känns som om man får små små iskalla knivar i fejset när man går, usch! Det kan då vara mysigt någon varm sommarkväll, när det inte känns som om man har skurit sönder hela ansiktet och fryser som om man vore på nordpolen i bara bikini när man gått till bussen. Jaja, det blev ingen bowling idag föresten.. det blir imorgon istället :)
Idag var jag kvar lite efter skolan, målade klart en sak.. sen åkte jag till stan och mötte lillebror. Jag skulle hämta ett jobb åt marcus, eftersom att han var och hjälpte sin pappa idag, och jag ville inte åka ensam. Efter det satte sig jag och  lillebror oss ner på "Coffee by George" på odenplan och åt en varsin pastasallad, vi käkade så sakta vi kunde och drog ut på tiden.. för marcus skulle komma ca. 1,5 timme senare.. vi satt och glodde på folk genom fönstret och åt våra goda sallader. Blev btw bemött jäkligt otrevligt av han i kassan, vadå jag hade målarkläder på mig? det är väl inget, eller? Fattar inte det stora problemet i det (?) Måste ju säga att man får många blickar när man åker hem med målarkläder, och man hör "En tjej som är målare, shit!?" Alltså, jag förstår inte. Det är väl lika som att killar är frisörer? eller har jag fel? Jaja, jag och lillebror gick sen senare in till Åhléns, gick och kollade på massor av roliga saker. Köpte något nytt balsam & shampoo som luktade jätte gott och verkade bra, sen en hårinpackning. Nu kommer jag bli fin i håret iallafall. Sen kom älskling, och nu sitter jag på hans jobb och gör kaffe åt honom! Kommer nog hem rätt så sent ikväll.. och då ska jag sova på stört, ska ju orka vinna i bowling imorgon ;)

Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0