lämna mig aldrig!!

Jag älskar dig marcus, jag älskar dig! Du kan bara göra mig så lycklig som jag är med dig, bara du kan få mig att känna så som jag gör. Jag är kär, och jag känner så stakt för dig.. och dom här känslorna kan aldrig försvinna för dig. Du och jag, vi är gjorda för varandra.. det är vi. Även fast jag är helt jävla dum i huvudet och slänger ut mig saker som jag inte menar, och bråkar med dig för att jag har en dålig dag, och allt går ut över dig isåfall.. du får aldrig ta åt dig! Och det går ut över dig, för att jag älskar dig mest av allt, och så ska det inte vara. Jag ska ändra på min galet stora svartsjuka. För jag vet att det är du och jag, och du inte skulle göra något någonsin mot mig, för du älskar mig och ingen annan!! Jag ska ändra på att bli sur för småsaker och allt går ut över dig, det ska jag! För jag hatar mig själv när jag är dum mot dig.. jag vill bara slå mig själv så hårt att jag svimmar då! Jag vill aldrig göra dig illa! Förlåt för mina dåliga brister, men du finns alltid där.. och jag ska ändra på det dåliga, så du fortsätter finnas där. Inget förhållande kan vara perfekt hela tiden, men jag kan göra det såå mycket bättre genom att tänka på vad jag gör innan jag slänger ut mig saker till dig som jag inte menar + så många andra saker. Jag älskar dig, inga ord kan någonsin beskriva hur mycket jag älskar dig.. du är mitt allt, min värld, du har mitt hjärta älskling. Utan dig är jag bara tom, du är min mening i livet. Vi är gjorda för varandra, och allt är bra bara du är i min närhet. Jag älskar allt med dig. Jag kan aldrig hitta någon som kan nå upp till din nivå. Marcus, min marcus.. det finns ingen annan jag skulle kunna älska än bara bara dig!! Jag skulle aldrig kunna känna en sån här stark kärlek till någon annan än dig. Jag skulle aldrig kunna bli lycklig utan dig! Det finns så mycket att skriva.. men det skulle ta för lång tid. Jag vill bara att du förstår att jag älskar dig, jag kommer älska dig föralltid.. du är min och jag är din, vi är vi, och vi är gjorda för varandra. Jag älskar dig älskling, du kommer aldrig kunna förstå hur mycket.. <3

.. lämna mig aldrig, för då finns jag inte mer.


Kommentarer
Postat av: ERICA

nämen!! snubblade in på gamla inlägg. Va fint det var, blev nästan lite tårögd :O

2009-05-08 @ 18:29:50
URL: http://ericatimar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0