måndag

En ny vecka har startat, och jag känner mig som vanligt inte riktigt utvilad.. haft fullt upp, sjuk, men kul! Är fortfarande lite sjuk.. värsta snuvan och halsont, men jag kämpar i skolan iallafall, visst är jag duktig? Det är mycket nu, och det blir mycket plugg framöver.. och jag ska nog redan börja ikväll, skönt att ha sakerna gjort och slippa plugga på helger. Men först ska jag baka bullarna som vi inte gjorde igår, så blir dom klara tills den hårt arbetande marcus kommer hem. Måste ju erkänna att ibland känner jag mig som en ganska så snäll flickvän? ;) haha.

Veckans got to do.
mån- baka bullar + plugg
tis- till operans "förråd" för att kolla dekorativmålning, som jag för övrigt är mycket intresserad av, eftersom det är dekorativ målare jag vill bli. + plugga eng.
ons-  prov i eng, köpa nytt löshår, plugg.
tors-  sola och köpa en ny kräm för kroppen, plugg.
fred- sönd- hjälpa farmor med flytten, och ut till stallis.

Det är säkert massor med andra saker ..

Nu ska jag först och främst gå och snyta mig, sen blir det bullar, plugg och efterlängtade "My name is earl" ciao <3

image12
Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0