morrn

Godmorgon godmorgon! Ännu en dag man fick plåga sig upp på.. känner mig helt död. För det andra så har jag försovit mig men nu behöver jag ej stressa till den andra lektionen. Kom och tänka på en sak, det var ju första april igår.. och jag klarade mig utan att bli lurad, jag brukar inte lura någon, utan jag är väl mest den som blir lurad :) 2 april idag, och det betyder att min älsklings erica fyller år idag, grattis gumman! Kommer säkert se henne i skolan idag, och då ska jag gratta henne riktigt mycket :) Idag känner jag att det är en riktigt bra dag! Dels är man ju så jävla glad att våren tittar fram, och våren gör mig glad! Nu ska jag gå och äta frukost och göra mig iordning.
Hoppas ni andra oxå får en riktigt bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: ERICA

TAAAAAAAAAAAAAAACK

2008-04-02 @ 18:08:43
URL: http://HTTP://ERICATIMAR.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0