morrn

Jag stannade hemma idag igen. MIn hals gör så jäklans ont, och snoret är värre än någonsin! Härligt att solen skiner iallafall, redan nu såhär tidigt på morgonen. Hoppas det håller i sig :) jag blir så glad av vårvärme, man får så många minnen tillbaka från förra året bara av lukten. Jag blir pigg oxå när solen skiner, är så jäkla trött på det där deprimerande gråa vädret, med regn och kallt. Nu får vi hoppas att det äntligen blir vår, och den där snön som kom var den sista! Men det finns en jag tänker på, nu när det är sol och värme.. som jag skulle göra allt för att få vrida tillbaka tiden litegrann och uppleva allt igen med!

jag saknar dig, bästis .. <3


Kommentarer
Postat av: Caroline

jag kan slå vad på att jag saknar dig mer

2008-04-11 @ 16:05:10
URL: http://carolinedesousa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0