mutt dag + hata wow

Dagen började bra iallafall, käkade as mysig frukost + lunch med mamma. Sen skulle jag iväg till stan och köpa nytt löshår, men det sket sig.. sen skulle jag ta bussen till pappa, men den gick för tidigt framför mina ögon, så jag kom hem och skrek och skällde ut mamma för att det var hennes fel, känner mig jätte taskig nu, förlåt mig :( sen skulle jag möta marcus som var hemma hos pappa, men det sket sig.. så vi träffades i handen, men han skulle iväg och spela sitt jävla fittspel hos en kompis. Tycker inte alls det är en bra idé, för att vi ska iväg aptidigt imorgon.. för att åka och besikta mammas bil i strängnäs, det var marcus som ville det, så han får fan ta sig hit tills imorgon.. spelar ingen roll om han går, han ska hit innan halv 8. Seriöst, det där jävla spelet går mig på nerverna.. det finns inget mer irriterande än det. Det är ett spel som sätter sig på psyket, han måste kolla hur det går för hans gubbe, och han måste spela, annars blir han arg.. det är ett beroende, som att jag måste ha nikotin för att vara snäll, han måste spela. Han förstår det inte själv, vilket gör det jobbigt för mig varje gång jag försöker säga det till honom (eftersom att han har vart grovt beroende förr, så var löftet innan han börja spela igen att inte alls bli det, och att inte alls spela mycket) på ett snäll sätt, och försöka undvika bråk, men då blir det skrik och bråk. Hur kan ett spel göra så mkt mot en människa? Han ser det som en hobby, jag ser det mer som ett beroende. Det är skit jobbigt, för han blir sur så fort man ifrågarsätter honom om spelet, eller att han kanske ska lägga ner det lite.. iaf ge det mindre tid. Nejnej, då är det jag som är helt jävla dum i huvudet och ska gå och skaffa mig en hobby själv så jag slipper störa honom! ÅÅÅH, jag blir så arg så jag kokar! Sen har jag feber oxå.. och allt har bara gått åt helvete idag! Hoppas det blir fest ikväll, så jag kan tänka på annat.. och att det blir en mycket bättre dag imorgon, men det tror jag! Jag önskar bara av hela mitt hjärta att det inte blir bråk från marcus sida, nu när han ska sitta uppe hela natten och spela sitt psykspel, och vara uppe tidigt med mig med glatt humör.. åka och handla present i stan och sedan till nikkis place. Han får inte förstöra morgondagen med sitt trötta humör.. men jag litar på honom, och han säger att det absolut inte kommer att bli så! Jag älskar dig pojkvän, och jag älskar dig mamma, förlåt för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0