ons, tors, fre

Lite update av vad som hänt på sistonde.
Onsdag, Carolines födelsedag.. massor av vänner satt på ängen i den varma solen, åt mat och glass.. En himlans mysig dag, sånt där borde göras oftare!
Torsdag, jag marcus och tina åt sushi, och avslutade med en glass.. eftersom solen inte har svikit oss ännu! Jag och marcus åkte sen hem och hyrde en film, och gjorde en god frukt tallrik och bara mös.
Fredag, idag. Jag försov mig.. en kort dag i skolan idag, och bussarna går som dom går här ute på landet.. det blev ingen skola för min del. Istället har jag legat ute och solat en stund och ska snart åka hem till en sovande marcus hos min pappa.. han jobbade natt igår för att kunna vara ledig idag. Vi ska fixa lita saker, sen bär det av till barnsjön för att grilla och ha kul, det blir väl en till fira caroline dag! Längtar..<3

Har saknat solen, man blir så mycket piggare.. och det finns så mycket mer att hitta på när det är varmt.
Nu ska jag nog ta och klä på mig sedan åka vidare.. hörs sen, ciao.

image50

La familia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0