segt

Har inte gjort så mycket mer idag än att legat i soffan inrullad i mitt täcke och en massa kuddar, och kollat på olika fimer på tv, tur att man har många kanaler. Käkade en jäklans ordentlig frukost, så nu har jag fått i min vitaminer! Okej visst, det har vart skönt att vara hemma, bara legat nerbäddad.. men ändå inte, jag mår bajs, och då önskar man bara att man är frisk och slipper må som man mår. Tror jag tvingar mig till skolan imorgon iaf? eller är det bra att vara hemma så man orkar på lördag kanske? jag får se. Fattar bara inte hur jag kunde bli så sjuk? Igår mådde jag ju prima, senare på kvällen så kom det bara :S Haha min näsa är så jäkla röd så det ser ut som jag är en jäkla tomatplanta! Jaja, jag ska ner och äta.. igen. Tror jag ska passa på och fixa naglarna som jag aldrig orkar göra annars. Sen ska jag krypa in i en dusch tror jag. Snoret vill iallafall inte sluta forsa.. och jag vill inte ta nässpray, för min näsa blev beroende av det förrut, och då fick jag fanimej vara snorig ett halvår, pgr. av mitt nässprays beroende, så jag låter det gå över den naturliga vägen denna gång. Till er som tycker nässpray är det bästa som finns när man snorar och inte kan vara utan den (som jag oxå tyckte) använd det max i 10 dagar! Bara ett råd..  

image11
Min frukost som jag tog mig ork att göra.
Två knäckebröd.
Turkisk yoghurt med massa honung.
Proviva med ny smak, vattenmelon & tranbär, mycket bra för magen!
En stor smoothe med massa av nyttiga saker i, mest hallon.
Och såklart cocacola, det är ett måste när man är sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0