städtant

Känner mig som en duktig Jennifer idag. Har påbörjat en städning i mitt rum.. det är mer en rensning, allt ska bort! Jag är så himla mesig när det gäller garderoben "den här kommer jag nog använda sen, eller den här kanske jag kan ha någongång", saker man köpt men inte ännu är använda.. nej, nu jävlar tog jag mig i kragen tog bort allting som jag inte använder (men mammas kompis barn tar över det hon vill ha av mina rensningar av garderoben, vilket är bra, då fortsätter det att användas) rensningen pågår.. är inte klar ännu, så nu ser det mer ut som en soptipp här, och det går knappt att ta sig fram. Känns ändå som om jag påbörjat allt på en gång, tagit en sak i tagen vore mycket smartare.. men nej, nu blev det allt på en gång. Min och marcus egna tvättkorg svämmade över och jag har kommit en bit på vägen där oxå.. men det är fortfarande tonvis av tvätt som ska tvättas. Det gör det ännu mer jobbigt när mesmarcus inte tål tvättmedel och sköljmedel, så får köra mina tvättar.. och hans separat, med special ultra sensitive.. haha. Har kommit på att det är omöjligt att få honom att tvätta.. säkert tusentals gånger har jag sagt åt honom att han ska tvätta.. men inte gjort ett skit, jag har visat honom hur han gör för att sätta igång tvättmaskinen och han har verkat fatta.. men att sätta på en tvättmaskin verkar vara jävligt svårt, 2 minuter av hans liv.. om ens det.. killar och städa.. något slag av mental störning kommer fram när det gäller städning för killar. Jaja, nog om det.

Känner mig iallafall duktig som rensar, städar, tvättar på sammagång, och har tagit tag i skiten.. äntligen, woho. Btw, hittils i min rensning av garderoben så märkte jag att massor av färgglada plagg kom fram, som jag inte har lagt märkte till förr.. så nu ser den somrig och fin ut :)

Har inte kunnat komma i säng tidigare i veckan, och jag känner hur trött jag är.. så nu ska jag hoppa i säng, hyffsat tidigt för en gång skull! Natti

image18

  
Min överdrivet goda kladdkaka made by me idag (tyvärr inga bullar)
och två bilder från helgen, mer kmr, enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0