ännu en vecka

Fredag imorgon, tjoho! Sen är jag glad över att jag har sovmorgon imorgon, jag ska vara på jobbet klockan 8 :) Sen ska vi inte köra heldag, så jag slutar tidigare oxå, finns inget bättre än sånt i slutet av en vecka. Det kanske blir dalarna imorgon, till marcus pappa. Men det beror på om marcus ska jobba hela helgen eller inte, så vi får se. Ska packa väskan ifallatt. Det enda jag känner att jag måste göra är att fixa min jäkla mobil, måste lämna tillbaka skrothögen och fixa en annan. Har kommit in i en rutin med tidiga mornar nu, och faktiskt så är det rätt så skönt. Inte så farligt att kliva upp. Men det är ju iof jobb man ska till, ett roligt jobb som jag älskar att hålla på med, inte en deprimerande skola som man bara vantrivs i, USCH. Jag längtar ju inte om man säger så! Nej, klockan är mycket och jag måste sova, jag ska upp och spackla och måla imorgon :)
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0