godnatt, snart..

Jag har hållt mig ifrån att somna, och jag känner mig skittrött nu.. woho! Börjar komma in i rutinerna. Så nu ska jag inte sega ut på tiden utan ställa mig i en dusch nu och sen sova. Pratar nu med min morbror på msn (jo, alla i min släkt har msn, haha), som är min chef :D och vi börjar klockan 8 imorgon, fan vad skönt. Men jag ska möta upp honom kl. 7, men i haninge imorgon.. vilket är 6 minuters reseväg för mig, lyx? jag tycker det. Känner en viss pirrig känsla i magen, vet inte varför? haha. Ser bara fram emot imorgon, mest för min morbrors lycka över allt det här :) Det har alltid vart morbror och jag, det bara är så.. jag har tur som har en morbror som honom. Imorgon kommer charlie hem från jakt i en hel helg, jag saknar min hund, och jag längtar efter honom.. för han är faktiskt min <3 Nej nu måste jag säga godnatt. Sov så gott.


En bild på mig och en söt linda från isomras som jag tycker ser så härlig ut. Man blir glad!
I love u <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Va söööt du e..:D:D blev jätte glad..:D <3<3

2008-08-18 @ 23:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0