halvsjuk

Jag var hemma idag från jobbet, fick en sån jäkla magont igår.. och det höll i sig idag, så jag var hemma och tog det lugnt istället. Men börjar jobba igen imorgon, man har ju inte tid för att vila ut direkt ;) haha. Upp igen imorgon och köra gärnet. Men fan vad skönt att vara hemma en dag.. fast jag känner mig som en zombie ändå, är sjukt trött.. även fast jag inte vaknade för tidigt eller för sent. Såg mitt schema inför skolan nyss.. det såg rätt så bra ut faktiskt, sen har vi två dagars prektisering varje veckan, fan vad skönt. I helgen ska jag köpa nya skolgrejer, kalender, block, pennor och allt som har med det att göra.. det blir mycket mer roligare att börja då, iallafall första veckan, haha.
Nu ska jag mysa med charlie som är här, och invänta marcus :) 

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej mitt hjärta..

Miss u! Kram mamma

2008-08-20 @ 21:08:25
URL: http://akebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0