helg nästa

Känner mig lite piggare nu, men inte helt frisk. Men jag hade ändå tänkt att gå till skolan imorgon, men då fick jag dom ruliga nyheterna av min lärare när han ringde mig idag, att vi ska till skansen imorgon :) as kul ju! Så imorgon ska jag träffa marcus vid nio, äta frukost ute på stan, och sen vid tio ska jag möta klassen och ta färjan över till skansen där vi inte ska vara länge, så vi slutar jätte tidigt också. En bra dag efter att ha vart borta eller vadå? Sen ska jag och marcus bara ha en myyysfredag hemma hos mig, jag har saknat det så mycket!
En dålig nyhet är att Linda inte kan vara med på lördag, så jag vet inte vad det blir av med det längre :( hoppas det fixar sig på något sätt, jag har ju sett fram emot det så mycket!
Joja, nu ska en glad Jennifer ner i säng och sova
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0