hemmakväll

Det blev ingen middag med marcus pappa idag, vi skulle istället åka till dalarna att hälsa på honom någon helg :) Sen blev det bestämt att jag och marcus skulle åka på bio och käka, och ta med oss jakob. Men jakob kunde inte och tiden rann iväg.. och vi bestämde oss för att inta åka. Så istället åkte vi och köpte sushi, hyrde filmer "10.000 BC" och "Jumper" Ingen av dom var väl så bra som jag förväntat mig, men dom var helt okej. Så vi åkte hem och käkade sushi, kollade filmer, och åt godis och chips. Och nu sitter jag här med världens huvudvärk och ska gå och lägga mig brevid världens bästa marcus. Haft en mysig kväll iallafall.
Imorgon kommer mamma hem, och jag tror hon har med sig paket till mig :)
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0