kult

Nu har jag precis kommit hem. Jag och pappa åkte till heron, och min mobil skulle in på service, får den igen om 1 ½ vecka, då ska jag lämna in den igen efter några dagar. Eftersom jag sa att jag inte ville ha min mobil, och service killen förstod mig precis, och vi gjorde en egen liten deal.. det är en skitmobil och fel görs av fabriken självmant, sjukt! Så jag skulle komma in med den efter jag fått min nya, och sedan skulle dem köpa tillbaka kartongen av mig, och jag skulle få pengarna tillbaka till en ny mobil. Det blev ju inte fixat på en gång, man kunde inte göra så.. för då skulle han fått sparken. Menmen, jag får en ny mobil om ca. 2 veckor, värt att vänta. Men nu är det avbockat på listan iallfall. Sen var vi förbi i farmors hus, plockade på mig några gamla kläder som var ascoola, det var fan det är ju fan sånna kläder man köper i dagens affärer, lite väskor och sånt fanns också. Så vi var och röjde lite där, sen åkte vi hemåt. Det tog sin tid. Så nu blev jag och pappa sugna på att dra in till stan, midnattsloppet och sånt ikväll :) Så vi ska fixa oss, och ta tåget in till stan. Blir säkert kul! Ha en bra lördagskväll.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Saknar dig mitt hjärta... men glad att det fungerar när du är hemma med din pappa.



Det är tomt utan dig... Skickar en stor kram till min favorit tjej som jag älskar så det värker i hela mitt hjärta.. Vad vore livet utan dig? Ingenting.. / Mamma

2008-08-17 @ 20:29:27
URL: http://akebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0