min helg

Denna helg har vart åt alla olika håll, blandad.
Det började med i fredag då vår klass var på skansen. Det var askul förutom att min rygg krånglade igen och jag hade en sån sjuk smärta så jag trodde jag skulle spy, men det gick ändå, fast i en segare takt. Vi gjorde egentligen inte så mycket mer än att kolla hur man blandade falu röfärg, och lyssnade på en kristen tant som "hissen inte gick ändå upp" för. Hennes skratt sprängde nog allas trumhinnor, och frågan om att gud inte finns, gjorde henne ilsken som jag vet inte vad. Jo det var roligt. Sen gick jag, nettan och elsa mest och kollade på alla djur och klappade tjurar :O En kul dag alltså.
Sen kom marcus, och han hade köpt med sig en massor. Chips, godis, glass, cola, dipp, you name it! Så vi parkerade våra arslen i soffan och där låg vi orörliga och hade det hur mysigt som helst, sånna kvällar som jag bara älskar. En annan lite tråkig sak hände oxå, men det orkar och vill jag inte ta upp här. Är bara så jävla trött på att ha falska vänner, man lyckas tydligen öppna sig mest för dem mest falska, så nog vet dem vart dom ska trycka för att få en att må dåligt. Jag är iaf less på det, jag är less på folk, jag ska bli dyster ensam och folkskygg, iaf ett tag. Jag är ledsen att må dåligt över andra bara! Men jag hade marcus som var där och tröstade mig.

Lördag. Jag, marcus och lillebror åkte till kungsan, och det var publikrekord. Satan vad mycket folk, och seriöst, när jag är där hatar jag alla förutom mig själv, man blir så himla irriterad på alla människor som beter sig som apor? jag förstår inte vitsen. De flesta ville ju dit för att starta gängbråk, det verkade som att hälfen inte var där för att se artisterna så att säga. Såklart vad Lady gaga sist, men vi stog ut. Jag fick se henne och hon var skitbra. Vi åkte hem och somnade nästan på stört.

Idag söndag. Vi åt pizza till frukost, den vanliga söndagsrutinen om man kanske säger så. Inte gjort ett dugg, marcus drog för några timmar sen och jag sitter i soffan och bläddrar fram och tillbaka på teven. Är ledsen och hatar tanken på att det är måndag imorgon, att jag inte förstår schemat gör det inte bättre. Snart går Spider man 2 såg jag nu, så jag ska kolla det och sen försöka få någon sömn, men jag känner på mig att alla tankar håller mig uppe. It sucks..

goodbajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0