tvätta

Låg och funderade för ett tag sen, och såg åt min tvättkorgs håll.. och vilken syn, den är ju överfull och det får inte plats mer i den. Så jag måste alltså tvätta så jag slipper klaga på att jag inte har några kläder, för alla ligger ju där verkar det som.. haha. Så fastnade jag såklart i datorn.. men nu så, nu ska jag tvätta, tvätta och åter tvätta. Man känner sig faktiskt rätt så duktig i sånna lägen. Sen är det rätt så roligt, för det dyker alltid upp något som man nästan glömt! Jag har mycket att hinna med så jag måste skynda.
Sen blir det pizza och kebab a la västerhaninge, sveriges godaste tror jag, och jag råkar bo nästan granne med den, sicken tur.


just sådär ser det ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0