<3


Oavsett vad, även i motgångar, i svåra tider, det är du och jag, och min kärlek till dig är så stor,
jag älskar dig, min bästa vän och min pojkvän!
Vi är starka älskling.. <3 tillsammans.
.________________________________________________________________________
För övrigt sitter jag vaken, har inte kunnat sova alls. Sms;at med Caroline, för hon kan inte heller sova alls! Idag var jag iallafall hos Irika, sen med Caroline och Charlie, Marcus kom oxå, åt på donken, det blev inte så långvarit, för sen åkte jag hem. Ska försöka få någon sömn alls, men det verkar som att det slutar med att jag inte kommer sova alls. Imorgon ska jag till stan med Caroline och handla inför nyår, och säga hejdå till Marcus, för vi kommer inte fira nyår tillsammans i år.. :( och det suger!! Nyår känns inte lika kul nu, utan att få kyssa sin älskling på tolvslaget, för det är det ju till för nästan. Menmen, nu blir det såhär.. klart min nyår kommer bli rolig ändå, men den skulle vara perfekt om marcus var där också.
Jag har föresten laddat upp bilderna från i lördags, men det är jag alldeles för lat för att ladda upp här och nu, tyväääär :) 198 bilder, och 150 av dem var mest onödiga, haha. Men iallafall minnen från en kul kväll! Ni får dem en annan dag. Imorgon? :) om jag inte kommer vara för trött då!

Mjo, ska nog försöka sova igen.. och klockan börjar närma sig halv 6, lyckat jennifer! Lyckat caroline oxå för den delen.
Puss & Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0