braaaa

BrAAA! HAHAHAHAHAHAH! jag tjatar ut det.. men pappa tycker det är roligt fortfarande iallafall. Jag är en rolig människa! Jag har humor, riktig kul humor. Snart har jag fan vart uppe ett dygn, inte okej, dax att sova.. men när det väl blir kväll så kan jag inte bli trött, även fast jag går upp så tidigt som kl 5. Men jag måste försöka, för jag ska upp tidigt imorgon med. Inte lika som idag, men tidigt. Så jag ska försöka. En lång dag imorgon. Saknar att lille charlie kmr och kryper upp i min säng om nätterna..

Sova var det.. BrAAA!

http://www.ica.se/FrontServlet?s=butiker&state=reklamfilmer_ny&page=1&movie=mms://qstream-wm.qbrick.com/01961/01961_081024_v49_Ulf_imp_p_Cindy_wis_l.wmv

här är länken till reklamen. slutet lixom förstör, hon förstör det roliga.. så jag brukar stänga av precis innan för att behålla det roliga!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0