fredag

Och så har ännu en vecka gått, hur gick det till? Min vecka har vart så jävla rolig iallafall. Har jobbat på gymet, och fullt upp har det vart, har jobbat över flera dagar.. men det gjorde mig inget, för jag älskar det jobbet. Har fått skit skit skit bra kritik om hur bra jag vart, från personal och från båda cheferna, sen fick jag en liten present från dom idag innan jag gick :) Och dom ville ha mig tillbaka där sen, fan vad glad jag är :) plus att det är riktigt roligt!! Och alla verkligen tyckte as bra om mig, fan vad bra det känns. Men nu ska jag jobba med pappa fram till jul, måste skrapa ihop pengar nu.. det bästa med julen är ju faktiskt att ge bort julklappar. Finns det något mysigare än att slå in julklappar? jag älskar det.

Ikväll är jag trött, riktigt trött.. ska ta en varm dusch, bädda ner mig i soffan och tänkte sen kolla Idol finalen. Har verkligen inte följt det, men om jag ska heja på någon så hejar jag på Kevin. Ha en bra kväll.. ZzZz.



I MISS U!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  SÅ JÄVLA FUCKING MYCKET!!!! :'( :'( :'( :'( :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0