Gårdagens

Teatern igår var skit bra, skit rolig! Som sagt, man går ju aldrig på teater, så det är ju lite speciellt. Roligt var det iallafall. Bra skådisar oxå. Efter det åkte jag och mötte Marcus, och sen åkte vi till tyresö hem till Charlie. Där satt vi några och spelade spel, drack lite, och hade allmänt roligt. Jag hade as roligt. Lyckad kväll! Tror jag och Marcus kom hem 4 på morgonen. Idag skulle vi egentligen till tyresö, och äta med alla, men åter igen så hörde jag inte larmet eller alla som ringt som försökt väcka mig, jag hade tryckt bort samtalen i sömnen, för jag trott det var larmet. Vafan är det här!? Men det var ändå skönt o riktigt sova ut, ligga och dra sig riktigt länge i sängen.. första gången på länge. Men sorry för det iallafall ;O haha. Ikväll så får vi se vad som händer, marcus har åkt till stallis, och jag ska nu hem till mamma för lite mys. Sen får vi se om jag orkar ta mig vidare till tyresö eller ej, men idag är jag väldigt seg, och trött konstigt nog.

Bilderna kommer tyvärr inte upp idag (erica), för jag har min dator + sladd uppe på mitt rum, och pappa håller på och målar trappen, så jag kommer alltså inte upp dit idag. Men imorgon kära vänner.. jag lovar ;) Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0