jobb..

Leta, leta, leta.. det här är jobbigt. Har ringt och hört, men det är en kanske på alla. Har bara nu, och imorgon på mig. Stress? jo. Annars får jag betala skolan 5000 kr. Vilket jag inte har, och vilket jag inte vill betala. Måste börja praktisera/jobba på måndag. Annars kmr räkningen. Man kan ju inte vara så kräsen i det här fallet. Men klart jag vill tjäna pengar när jag jobbar.. jag menar, jag ska ju jobba fram till jul, och jag vill ju kunna handla julklappar. I värsta fall får ingen någon julklapp av mig. Men jag hejar på mig själv och håller tummarna för ett jobb som är villig att betala lite. Alla är väl extra snälla nu inför jul? Av pepparkakor blir man snäll. Sista utvägen är att jobba med pappa, vilket är väldigt tungt. Men I got to do it, i värsta fall!

Håll tummarna för mig! Be lite oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0