jul jul strålande jul

Igår var det bra dag. Träffade Caroline i stan, och gick och letade julklappar, hittade bara en. Tycker sånt är skit svårt. Efter en lång stund åkte vi till Marcus jobb som satt ensam och jobbade. Höll honom sällskap. Sen gick vi vidare till ... tenn... någonting, på odenplan. Där vi käkade rebenspjäll, och tog en drink eller två. Mösigt! Tack för igår, ni är underbara <3

Nu idag, kunde jag inte gå upp. Eftersom att jag bara hittade en julklapp igår så måste jag ju iväg idag. Fan. Kanske åker till farsta en snabbis för en julklapp jag tänkt ut. Sen skulle kanske mamma och jag till Kista, där dom har öppet till nio varje dag! Hoppas. Nu ska jag göra mig iordning, men först äta upp min choklad och dricka min julmust. Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0