jul

Hej!
Och så var julafton över, en.. speciell.. julafton kan man säga detta år, men väldigt mysigt och julig! Jag och marcus firade ensamna, lagade mat, kollade på kalle, öppnade julklappar, ja.. firade jul, fast lugnt och utan släkt och stök, bara vi två :) lena kom senare på kvällen. Fick mycket fint, som jag tackar jätte mycket för <3 och tack marcus för den jätte mysiga julafton med dig, jag älskar dig!
Idag har vi vart hos farmor, den årliga finska julmaten.. ja, det är ju inte riktigt som den svenska, kanske inte lika god heller, finsk julmat helt enkelt! Kom precis hem. Har skit ont i huvudet så jag inte kan röra mig, ska snart gå och sova.. det brukar hjälpa. Men först julskinka och glass :)

Vad händer på nyår gott folk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0