julhelg

Nu är det fixat, tror jag.. ska leta lite lite mer bara. Tänker inte säga något ännu, eftersom det inte är säkert. Men jag behöver inte betala skolan iallafall, skönt det! Gud.. klockan är redan över 5. Så nu ska jag äta något och dricka julmust.

Marcus har åkt till dalarna idag tills sin pappa som far till thailand en månad på lördag. Det skulle man inte tacka nej till. Skulle egentligen följt med till dalarna, men så mycket kom upp nu. Så imorgon ska jag nog vara med jakob. Ruligt. På lördag kommer marcus hem igen (med bil som vi får låna av staffan medans han är borta, woho), då ska vi på julbord, guldsmedsjulbord, kan nog bli kul. På söndag är det julbak som gäller. Det kommer bli en riktig julhelg. Jag älskar julen.
Men jag saknar dig lille Charlie. Man påminns mycket mer av honom när man är hemma hos mamma. Där var han ju mest. Jag hör fortfarande hans tassar mot stengolvet komma springande när vi kommer hem. Gud, det är så jävla tomt! Han hade en unik personlighet. Saknar honom så mycket!

Nu ska jag äta något.
puss&kram.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kan fortfarande höra min skrutts tassar och ändå har det gått 3 månader! jag beklagar det som hände, hoppas du kommer må bättre. :) Pusspuss

2008-12-04 @ 19:24:45
URL: http://johannajohanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0