mandel i gröten

Hemma. Äntligen hemma. Är så jäääävla trött! Men mysig och rolig har den vart. Dagen började med att vi åkte till Fröbergs Lack & Lim imorse, där det alltid bjuds på frulle om man kommer dit. Men idag var det jul frukost som serverades. Det var nedsläckt med ljus och en tänd gran, jul musik, julskinka, tomtegröt, och allt annat som hör till, då blir man glad på morgonen.. jag som annars har världens värsta morgonhumör. Inte nog med det, jag fick en madel i min gröt, så jag vann en biobiljett ;D wiho. Sen har jag skrattat så tårarna rann och magen gjorde ont, fan vad länge sen, haha. Det är as kul att jobba med pappa.
Skulle egentligen träffat Nicole idag efter jobbet, men vi sköt upp det ännu en dag! Det skulle bli så sent, slutade senare än tänkt, så vi ses till helgen istället. Hon flyr ju landet till Thailand på måndag, det skulle man ju inte tacka nej till. Fast ändå, på julen vill man vara hemma? visst Nicole? ;) Men måste iallafall träffa henne innan hon åker. Har kommit på att jag måste köpa julklappar i helgen.. har inte köpt en enda ännu, och det är lixom julafton på onsdag. Och jag ska jobba till tisdag, så då hinner jag inte efter jobbet. Det måste alltså fixas i helgen. Vad glad marcus kommer bli som får följa med mig då.. NOT. Han hatar att gå i affärer mest i hela världen, men det följer lixom med när man har flickvän.. tuff shit! Men jag har lite småpanik, lite småstressad över det sådär.. men det löööööser sig. Jag vet inte ens vad jag önskar mig?! Eller jo, lite.

Nu blir det en powernap, i mitt mysiga rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0