money

Snart kommer mamma och hämtar mig. Ska hem till henne och mysa. Redan imorgon blir det jobb, med pappa då. Men jag behöver pengar! Sen är det rätt så kul att jobba med honom faktiskt. Så upp tidigt imorgon. Inte min speciallitet, så jag får slå mig själv tills söms i tid. På måndag ska jag jobba på en gym, kul! Det blir inte betalt, men jag får visa upp mig själv.. och sen kanske jag får ett grymt extra jobb? en bra chans, och det är bara att ta den. Ska jobba där en vecka. Sen kommer jag jobba med pappa igen fram till jul, så mycket som möjligt. Money money. Och efter jul blir det förmodligen målar jobb. Så jobb blir det, och härligt tycker jag. Jag vill!
Pappa ska köpa mig ett par nya jobbar brallor imorgon oxå, vi skulle på lite fiiinare trakter imorgon :)

Dax att gå, ha en bra kväll!


och här får ni fina sommar charlie :) lilla plutten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0