nyårsfix

Godmorgon! Eller nja, jag har vart uppe ett tag nu.. fick iaf 3 timmar sömn. Så nu är jag så trött så jag är spyfärdig. Om 10 min ska jag gå till tåget, in till stan och möta Caroline, som inte heller sovit inatt. Bättre sent än aldrig :) Ikväll blir det hem till mammi! Gosh.. imorgon är det nyår?! IMORGON? vad händer med tiden. det var fan 2 år sen vi tjejer hade nyårsfest hemma hos mig, två år sen? känns som igår. Den kvällen var riktigt kul iallafall. Hoppas denna nyår blir lyckad. Men det tror jag.

Nu måste jag gå om 5 min, pusspuss.

Kommentarer
Postat av: Caroline

IMORGON KL.3 .. ÄR DU INTE DÄR, DÖR DU!

2008-12-30 @ 20:53:36
URL: http://carolinedesousa.blogg.se/
Postat av: babben

haha ja, jag minns. tro det eller ej, men jag gör :D Vad gör du imorgon, ska du vara med oss eller? :)



<33

2008-12-30 @ 22:09:15
URL: http://isabeleelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0