och så var det helg, "braa"

Sleten, men vad gör det.. det är fredag. Är ganska så trött, gick upp kl. 05.00 imorse. Har vart med pappa hela dagen idag, jobbat lite på olika ställen. Ganska ruligt om jag får säga det själv. Satan, man märker ju att man inte är van.. det märks i kroppen nu om man säger så. Sen åkte vi till Ikea efter vi jobbat klart. Blev lite mys-inhandling, ljus, filtar, osv. Kom hem för en liten stund sen.. ska fixa lite nu. Sen blir det pizza.
En annan sak är att jag fastnat för den nya ICA reklamen, när han följer efter henne och säger "braa" på skånska. Den är så helvetes rolig, hahaha. Och jag har den i mitt huvud hela tiden.. och kan därför inte sluta säga det. Vilket har smittat av sig på pappa nu.

Vi hörs.. braa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0