onsdag

Hej hej hallå!
Fan vad jag är trött, även fast det inte blivit allt för tidiga dagar. Det kanske bror på att det bara är regn och konstant mörkt? jag vill ha snö! Idag slutade vi rätt så tidigt för att mäklaren skulle komma. Nu är hon här, och förnst nu börjar man förstå att vi faktiskt ska flytta härifrån.. till tyresö. Inte nu, idag, eller om en månad.. men om ett tag. Även fast jag inte gillar västerhaninge sådär jätte mycket, jag umgås ju lixom inte med någon här. Jag har flyttat ett antal gånger om man säger så. Men pappa har alltid bott kvar i västerhaninge, inte på samma ställe.. men i västerhaninge. Så jag har alltid bott i västerhaninge. Skumt att aldrig ta tåget in mot stan, det finns inga tåg i tyresö, inga vet vad tåg är där. Men ändå så är det mysigt med eget hus, istället för radhus som nu. Men ändå inte.. hm, blandade känslor. Jag har ju faktiskt alltid tjatat och drömt om att få flytta till tyresö, men nu har tiderna förändrats, och jag är inte där dag ut och dag in längre.. DÅ ska vi flytta dit, typiskt! Snart ska mäklaren gå.. då ska jag in i duschen, eftersom vi fick stressa imorse. Ta av mig mina dammiga jobbarkläder som jag inte hunnit än. Sen väntar jag på klarsignal från Nicole om vi ska träffas ikväll eller inte.

Sen tänker jag på Marcus idag. Ni vet.. rättegången.. suck. Lycka till gubben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0