stress, stress, stress!

Jaha, och jag försov mig idag. Vi skulle ju hem till mamma och äta brunch, jag vaknade för en kvart sen. Jag är alltid en sån som hör larmet typ innan det ska ringa, jag är skit lättväckt, men nejnej, jag hör inte ens när det ringer!!!!! jag vaknar inte, det är sjukt, för jag har aldrig vart så förut, Dom tre senaste veckorna har vart under stress, så jag känner stress hela tiden, inte något min kropp är van vid, vid längre tid. Så det kan bero på det. Jag har inte sovit ut på mer än 3 veckor, det har alltid vart något! Nu ska jag in i duschen, göra mig iordning, försöka hitta några jävla kläder! För på teater, det ska jag. Fan vad jag är sur på mig själv, jag ville hem till mammi innan!

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0