jag gillar mitt jobb

Och så var det redan tisdag, två dagar av veckan har redan gått. Kom hem för ett litet tag sen. Jobbar ju på Najadens gym nu. Och jag tycker det är skit roligt! Jag står i receptionen, själv för det mesta. Svarar i telefon, bokar, står i kassa, tar emot kunder, pratar med folk, säger hej till alla som går förbi.. och ler exakt hela dagarna plus är jätte trevlig i telefonen, för det måste man göra när man står i reception. Fick stå i kassan idag helt själv hela förmiddagen, efter en kort genomgång om hur den fungerade. Lite läskigt. Men det gick bra, utan några problem. Förutom när någon skulle betala med kort, men det gick tillslut. Har fått måla lite där idag oxå, så jag är lite allt i allo kan man säga. Ska måla lite imorgon oxå, bättra på lite små saker. Tycker om det här jobbet jätte mycket, hoppas jag får komma tillbaka sen och få extra jobb där. Man träffar även på mycket folk från kunskap, tyresö, och handen. Träffade tex. på anton, carl, sean och bullen idag. Och det är ju inte varje dag!
Nu blir det snart mat, och ska försöka hålla mig vaken tills dess. Är så jäkla trött.
Och imorgon ska jag fika med Irika efter jobbet, mysigt. 

hejhopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0