julklappar

Sådärja, nu är nästan alla julklappar färdiga. Åkte aldrig till kista, för haninge c skulle vara öppet till 20.00 ikväll. Så jag och mammi åkte dit istället. Kevin, idolvinnare, samt några andra från idol var där. Inget jag bryr mig om så värst. Jag stannade inte ens och kolla, men jag såg dom iallafall. Men gosh vad mycket folk det var kring den lilla scenen. Poliser, avspärrningar, sen skulle ju alla ha autograf efteråt. Det är säkert folk kvar där redan nu. Jaja, nog om det, inget speciellt så. Men fan vad tomt det var i affärerna bara för det, så jag och mamma lallade runt där o lugn och ro, as skönt :) Mysdag! På tisdag är jag ledig, då tänkte jag ta det sista rushet innan julafton, det är några småklappar kvar. Sen bär det av till mamma, för en massaa julmys på kvällen, eftersom att jag inte ska fira jul hemma i år. Lite läskigt. Men jag kommer vakna upp hemma på julafton, sen kommer marcus och hämtar mig innan Kalle. Så jag firar jul i stallis detta år.

Nej nu ska jag sova, ska ju jobba imorgon. Plus att jag är skit trött!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0