båtsemester

Igår kväll kom jag hem från 4 dagars båtåkande med Marcus, Lena och hund. Samt sällskap från Marcus morbror, fru och barn, och adams mamma och pappa med tove, med deras båtar. Har vart lite här och där, badat och snorklat, skrattat, ätit för mycket, gått marcus "lilla mysiga promenad till affären" som tog flera timmar, grillat, fiskat, blivit uppäten av mygg, solat i massor, jag har haft det såååå jävla mysigt och kul!! Vädret var ju med oss, och 23 grader i vattnet.. det var så jäkla lyckat allting. Och igår hoppade vi av en bit från nynäs, och camilla och mathias tog våra platser. Jag åkte hem till mamma, och vi åkte på bio, såg Batman, som var så jäävla bra! Men tror jag var bra för trött för att gå på bio, men det gick.. somnade på stört när jag kom hem. Idag fyller lillebror 15 år, grattis lillebror! Har dock inte hunnit köpt något, men det får jag göra i veckan. Vi har vart i nynäs och fikat, käkat i stan och så.. och nu är han och mamma ute och åker hoj! Jag känner att jag inte har någon ork att skriva i detalj vad jag har gjort dom senaste dagarna, men jag har haft det sååå kul iallafall! Nu ska jag bara lägga mig i soffan och kolla på "Bodygard", som jag äntligen fått nu, som är en av världens bästa filmer. Bilder kommer imorgon eller senare, för jag orkar verkligen inte nu. Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0