en ensam fredag

Fredag, och ingen stallis. Marcus var sjuk, hos thom och kunde inte åka till stallis med mig. Förhoppningsvis imorgon blir det av istället! Hoppas det, är så sjukt trött på att sitta här och göra ingenting. Nu är inte charlie här heller, han är hos filip över helgen, och ärligt talat.. fan vad stört tomt det är, hur ska jag kunna sova nu då!? ;( är ju så van.
Min gårdag; Jag skulle egentligen tränat med mamma, men jag orkade inte så jag stannade hemma och käkade chips istället. Nör hon kom hem så lagade vi jäääklans god mat, vi grillade och gjorde en hejdans massa tillbehör, så jävla mysigt och gott. Sen efteråt, det var rätt sent, kanske vid tio tiden, så föreslog mamma att vi skulle åka till stan och fika lite. Så vi åkte till fjällgatan, världens mysigaste glassställe! Och charlie var med självklart, och han fick tillochmed en egen glass, bortskämda hund. Och jag satt och tänkte på att fyfan vad stockholm är fint, speciellt såna dagar, sommarkvällar.. och att jag aldrig kan lämna stockholm för gott. Jag kan inte se framför mig att man inte kan åka in mot stockholms stad på kvällen, där fik är öppna. Sätta sig på ett sådant mysigt ställe som fjällgatan och bara se över vattnet, och se gröna lund på andra sidan.. åh, jag älskar sånna kvällar.
Idag så gick jag upp tidigt, följde med mamma och tränade, pamp, och jag är död! Sen träffade jag typ hela släkten där.. haha, det var lite kul! Så nu är jag så jävla slut, eftersom jag aldrig tränar.. och jag SKA gå och lägga mig tidigt ikväll.. typ snart! Upp tidigt imorgon igen..

PUSS & KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0