hemma hos linda

Nu är den efterlängtade fredagen över, det var askul, men kunde bli roligare om inte onödiga saker hände, menmen.. det var kul, och fullt vart på dansgolvet, en riktig lyckad grisfest ;) Dagen har varit lugn, linda kom över och gjorde mig sällskap i marcus stora hus där jag satt ensam.. marcus har åkt till dalarna nu också! Vart lite hundvakt, sedan tagit en långpromenad till anders som fyller 50 och har en stor fest idag. Dock så mår jag inge bra, tror jag börjar bli sjuk.. så jag stannade inte, så jag och linda vandrade vidare hem till linda och pratade om allt mellan himmel och jord, jag älskar sånna kvällar. Så nu har vi laddat upp med popcorn och läsk med sugrör, och nu väntar en soffa inlindad i ett täcke! Nu ska jag bara gå och mysa med min käraste vän linda som jag har roligast i världen med.
Vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0