Less

Åh, hatar att jag inte kan sova om nätterna.. hur jag än försöker så kan jag inte, vänder och vrider, stirrar i taket, försöker räkna får, lyssnar på musik, gaah det går inte. Det slutar med att jag somnar kl 4 på morgonen, även fast jag går upp tidigt! Känner mig dock trött på dagen, men väntar tills kväll då jag kanske somnar i tid, men icke!
Hur har dagen vart? Jo, vaknade av att mamma ringde, såg att solen sken, la mig ute i solen några timmar och läste tidning, kändes som en bra dag, men det vände mot kvällen.. förvånad? har vart ute på långpromenad med lille charlie som ligger brevid mig och snarkar just nu! Sen känner jag en längtan till att göra något.. blir tokig av att sitta här ensam på dagarna, jag vill åka någonstans, hitta på någonting, något riktigt kul.. men vad? jag får ligga å grubbla på det, så kanske jag somnar tillslut, förhoppningsvis.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0