om idag

Gick upp tidigt idag, eller mamma tvingade mig upp.. för jag kom egentligen inte upp! Sen åkte vi till dalarö och solade och badade, det var skit mysigt! Härligt med sol igen. Nu är mamma och tränar, så jag ska hoppa in i duschen och göra iordning mig. När hon kommer hem åker vi till stan och går på bio, ännu mer mys.
Vet ännu inte hur jag ska göra i helgen, ska kanske åka båt med marcus och lena, men jag vet inte.. ska förmodligen ha charlie då, för mamma kanske åker bort. Blir jobbigt å ha med han på båten, jag får se hur det blir helt enkelt!
Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: elinoren

and I love you (^^,)<3

2008-07-23 @ 18:55:25
URL: http://emolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0