skitskitskitskitskit

Jag ska bara meddela att jag inte har någon mobil! Om någon skickar sms så kommer det, men det kommer inte upp något.. om ni har tur så kan ni komma fram, IBLAND, men inte ofta, om ni har tur, om ni ringer. ÅH, det var det sista jag behövde.. en ingen fungerande mobil, toppen!! Det är rätt så komiskt, att allt man köper och lägger ner pengar på gör sönder för min del, ärligt talat så måste jag ha en jävla förbannelse över mig. Jag har ju inte råd med en mobil nu, så jag får nu leva utan en mobiljävel, kanske lika skönt det.. slippa ha något som bara går sönder hela tiden. Nej, det finns ingen försäkring på äckelmobilen! Kan bara säga att jag inte är en rolig människa att umgås med just nu, jag är förbannad på det mesta, och jag ska nog låsa in mig själv tills allt har lugnat ner sig.
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0