stackars challe

Är dödstrött! Charlie blev sjuk igår.. magsjuk av något slag! Så man fick vara uppe med honom och springa ut hela tiden.. stackarn! Han var så slut.. så han orkade knappt gå.. men han var illa tvungen. Tillslut så orkade han inte ens nå gräset och kom bara utanför dörren krypande och spydde.. och idag ligger han bara, orkar inte äta eller gå. Jag somnade väl vid 6 imorse.. och snart kommer en kille som ska tapetsera med mig, och jag känner att jag inte har någon ork alls för det, blö. Mamma likaså, hon fick ingen sömn alls. Menmen.. vi får se hur det går med det. Nu ska jag ha hand om sjuklingen och kolla om han vill ha någon mat.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0