torsdag

Idag har det ikke varit min bästa dag, allt har bara gått fel.. och ingenting har funkat rätt. Mötte Caroline senare mot eftermiddagen i stan som det var planerat iallafall, vi käkade och fikade. Men är fortfarande inte nöjd, mer ledsen.. att ingenting någonsin kan lösas mellan oss! Det händer ingenting, det bara går runt som i en ond cirkel.. suck! Men trots det så hade jag det mysigt, jag har ju saknar dig trots allt.
Ser fram emot morgondagen, min kära vän Daniel fyller 18 år och ska firas! Så imorgon ska jag upp hyffsat tidigt, åka in till stan och leta en present i sista minuten som vanligt, och sedan möta upp marcus, för att begå oss till mälarhöjden för att fixa oss och lämna saker där vi ska sova senare mot natten, för vi ska mot stallarholmen på lördag. Sedan begå oss mot födelsedagsbarnet! Jag ser fram emot detta! Har saknat Danne och Jakob, mina trogna vänner i vått och torrt :)

Nu luktas det kladdkaka, för min lillebror har bakat!


Kommentarer
Postat av: jenny "smurfen" fors gentele

fan e de dom som va med när du fyllde år eller...dom killarna? dom va ju stört sköna liksom hahaha.....

2008-07-18 @ 01:31:36
Postat av: elinor

hej gumman :D jag blev glad att höra at du ska t danne :D:D ses där!

2008-07-18 @ 14:28:09
URL: http://emolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0